poniedziałek, 24 października 2011

Avocado Vegan Catering & Clothing i lody Giuseppe- gdzie jeść w Gdańsku :)

No więc byłam na kursie Silvy w Gdańsku i jadłam przez dwa dni w słynnym, kultowym Avocado :) :) :)

http://avocado.info.pl/



Z tym, że wcześniej trzeba się umówić na jakąś potrawę, bo to nie jest bar, ani restauracja. Nie ma też miejsca na jedzenie. Po prostu w  umówionym miejscu, na Wajdeloty 11, odbiera się przepyszne jedzonko.
Przepyszne i cudowne, niezapomniane- jeszcze przez kilka dni myślałam o tym, co tam zjadłam. I marzyłam o tym :)
Pani Joanna jest tak sympatyczna, że aż się chce tam ciągle wracać. Tak ciepłej, życzliwej i uśmiechniętej osoby dawno nie poznałam.

Pierwszego dnia otrzymałam krokieciki z soczewicą i warzywami, z pyszną suróweczką z tofu. Krokiety delikatne- miękkie, a zarazem chrupiące- nigdy nie wykonałam czegoś tak doskonałego samodzielnie:





Do tego, gratis, tak po prostu z dobrego serca, zostałam poczęstowana wybornym piernikiem:




Następnego dnia o umówionej porze znowu już przed czasem zjawiłam się na ulicy Wajdeloty.

Tym razem jadłam kaszę kus kus z kotletami z warzyw, i surówkę polaną wegańskim majonezem.
Pani Joanna podarowała mi też pyszną muffinkę, ale nie zdążyłam jej sfotografować, bo wchłonęłam ją na miejscu, hihihi




Potem, mając trochę jeczcze czasu, wpadłam do Manekina- naleśnikarnia niewegańska, ale posiadajaca lody Giuseppe (marchewkowe, jabłkowe z owocem goji i gula java- tych ostatnich jestem dozgonną fanką- przeszły wszelkie wyobrażenia):




Tak pozostając przy Giuseppe, to żebyście jeszcze bardziej mi zazdrościli- w sierpniu byłam w Sopocie, byłam na ul. Podjazd, widziałam pracownię Giuseppe i być może jego ręce (bo drzwi były otwarte ;) O!
I tuż obok jest kawiarnia Małpa, gdzie jest większy, niż np. w Manekinie wybór smaków jego lodów :) Byłam , jadłam 5 rodzajów :) :) :)










5 komentarzy:

gosiarysuje pisze...

Smakowicie to wszystko wygląda :) Ostatnio miałam okazję spróbować tych lodów, ale mnie nie zachwyciły - chyba po prostu nigdy, nawet za niewegańskich czasów nie przepadałam za lodami w kulkach :P

Beata pisze...

to więzienie, że takie kraty??

zenona brzeg pisze...

Zadzwoń do Avocado i spytaj ;)

Anonimowy pisze...

hej tu Avocado ;) dziękujemy ślicznie za niesamowicie miły wpis ;) a kraty na zdjęciu to widok na duże okno naszej pracowni, nie prowadzimy tam baru, jak już autorka napisała, ale pracownię cateringową, gdzie przygotowujemy potrawy, aby następnie dostarczyć do klientów.

Chuyên trang đi Mỹ pisze...

Du lịch The National September 11 Memorial Mỹ
Tour khu vực Nam California USA Hoa Kỳ
Xin visa đi mỹ vé khứ hồi hãng United Airlines
Vé máy bay đi Mỹ giá bao nhiêu tiền
Lặn biển bắt cá mao tiên ở Mỹ
Du lịch nhà thờ Crystal Quận Cam
Du lịch động vật hoang dã ở Mỹ
Kinh nghiệm du lịch Hoa Kỳ vào mùa hè
Du lịch ngoài trời với gia đình ở San Diego Mỹ
Khám phá 2 điểm du lịch nổi tiếng Mỹ